Neem contact op

Neem gemakkelijk contact met ons op via de widget rechtsonderin. Je kan zelf kiezen via welk kanaal je ons wil benaderen. 

Handige links

Messenger ons
Email ons

klantenservice@eleventravel.nl

Veelgestelde vragen

Ik wil een busreis boeken

Ja, de prijs is voor de heen- en terugreis (retour), tenzij anders vermeld. 

Het is niet mogelijk om een enkele reis te boeken, tenzij anders vermeld. Dit omdat wij de stoel de heen- en terugweg bezet moeten houden.

Een combiticket bestaat uit een busticket én een entreeticket voor het evenement/festival.

Voor een georganiseerde busreis (vooraf bepaalde route) kan je altijd boeken zo lang er plaatsen beschikbaar zijn in de bus. Je kan zelfs tijdens het evenement nog een boeking plaatsen voor de terugweg.

Een losse opstapplaats kun je boeken in onze algemene inschrijving, dit kan doorgaans tot zeven dagen voorafgaand aan het event. Indien nodig qua planning kan het zijn dat de inschrijving eerder of later sluit. Zorg dat je op tijd je boeking plaatst om zeker te zijn van een plekje. We leven in een tijd waar er sprake is van krapte in de touringcarbranche. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om onze planning tijdig in orde te hebben en is er helaas minder ruimte voor flexibiliteit.  

Wij hebben je adresgegevens nodig om een wettelijke overeenkomst te sluiten. Wij gaan zorgvuldig met deze gegevens om, de gegevens zijn afgeschermd conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). Tevens moeten wij je in dringende gevallen kunnen bereiken (denk aan een late wijziging, annuleringen en andere belangrijke updates).

Wij communiceren voorlopige tijden omdat deze in aanloop na het evenement nog kunnen wijzigen. Dit heeft te maken met het samenstellen en afronden van onze planning. Uiterlijk 24 uur voor het evenement publiceren wij de definitieve tijden. Over het algemeen wijken de definitieve tijden niet enorm veel af van de voorlopige tijden (uitzonderingen daargelaten).

Het is vanaf 7 personen mogelijk om een eigen opstapplaats aan te vragen. Onze medewerkers zullen jouw aanvraag beoordelen en kijken of het haalbaar is. Wij bieden nooit garantie, dit gaat altijd in overleg. Wij zullen ons uiterste best doen, maar het moet wel passen binnen de routes.

Mocht je een opstapplaats willen toevoegen aan een bestaande route en deze ligt direct aan de route, dan is het wellicht mogelijk met minder personen. Wees vrij om te informeren naar de mogelijkheden.

Wij streven ernaar om de busreis altijd door te laten gaan. Helaas zijn wij wel gebonden aan voldoende boekingen. Wij kunnen bijvoorbeeld geen bus laten rijden voor 7 personen tegen de prijs die op onze website staat.

Uiteraard doen wij altijd ons best een busreis door te laten gaan. Zo proberen wij altijd een alternatief aan te bieden in de vorm van een andere opstapplaats, kleiner busjes, bijbetaling enzovoorts. Natuurlijk doen we dit in overleg. Mocht er geen geschikte optie zijn, dan krijg je natuurlijk je geld terug.

Mocht je een opstapplaats willen toevoegen aan een bestaande route en deze ligt direct aan de route, dan is het wellicht mogelijk met minder personen. Wees vrij om te informeren naar de mogelijkheden.

Uiteraard doen wij altijd ons best een busreis door te laten gaan. Zo proberen wij altijd een alternatief aan te bieden in de vorm van een andere opstapplaats, kleiner busjes, bijbetaling enzovoorts. Natuurlijk doen we dit altijd in overleg. Mocht er geen geschikte optie zijn, dan krijg je natuurlijk je geld terug.

Als je samen in één boeking hebt geboekt dan zit je sowieso bij elkaar in de bus, mits je in jouw boeking verschillende opstapplaatsen hebt gekozen. In dat geval is het afhankelijk van de planning.

Heb je allemaal apart geboekt in een georganiseerde busreis, dan is de kans ook vrij zeker dat je bij elkaar in de bus zit. Heb je apart geboekt voor een losse opstapplaats, dan is het mogelijk dat je niet bij elkaar in de bus komt.

Advies: Wil je 100% zeker bij elkaar in de bus zitten, boek dan samen in één boeking voor dezelfde opstapplaats en/of in dezelfde georganiseerde busreis.

Bij een open busreis kan iedereen een boeking plaatsen en bij een besloten busreis kan je alleen met een toegangscode boeken. Dit is een keuze van de organisator.

Wanneer een busreis besloten is houdt dit niet in dat je niet welkom bent! Echter hebben vrienden en / of bekenden van de organisator voorrang. Wil je toch graag mee met een besloten busreis? Vraag dan (indien mogelijk) de organisator of er plaats vrij is, je ontvangt dan van hem / haar de toegangscode. Wij verstrekken de toegangsc

Bij een open busreis kan iedereen een boeking plaatsen en bij een besloten busreis kan je alleen met een toegangscode boeken. Dit is een keuze van de organisator.

Wij hebben een ruim aanbod van opstapplaatsen. Daarnaast organiseren festivalgangers in samenwerking met ons een eigen busreis. Hierdoor kun je dus gewoon los jouw gewenste opstapplaats boeken, maar je kan jouw gewenste opstapplaats ook in een georganiseerde busreis boeken.

Het verschil is dat wij losse opstapplaatsen zelf organiseren en daar routes mee plannen. Waar een georganiseerde bus samen met ons wordt georganiseerd. Doorgaans zijn dit grotere groepen vanaf 30-40 personen die graag zelf een eigen busreis willen. Een aanvraag hiervoor doe je via de organiseren pagina.

Uit alle boekingen met losse opstapplaatsen gaan wij routes plannen. Wij hanteren een vuistregel van maximaal 4 opstapplaatsen die op de route liggen. Wij maken dus geen enorme omwegen. Uitzonderingen daargelaten, in sommige gevallen kan het planning technisch niet anders of zijn er meer opstapplaatsen nodig om de busreis door te laten gaan.

In principe zullen wij nooit een route rijden met bijvoorbeeld 8 opstapplaatsen. Een snelle, optimale route heeft altijd onze prioriteit. Voor jou als passagier fijn maar voor ons is de inkoop dan ook voordeliger. Dus we zijn er allemaal bij gebaat.

Ik heb een vraag over mijn boeking

Nee, je ontvangt GEEN busticket van ons. Controle is op naam middels een passagierslijst. Het kan zijn dat je je moet legitimeren in de bus, dus zorg dat je je te allen tijde kunt legitimeren.

Wij sturen 24 voor aanvang van het evenement de entreekaarten voor het festival. Dit doen we via de e-mail, check altijd je ongewenste e-mail, spambox of de reclamebox in Gmail als het ticket niet in je inbox zit. LET OP! Tickets kunnen ook buiten kantoortijden worden verstuurd.

Het is helaas niet mogelijk om een andere hoofdboeker aan te stellen, jij blijft verantwoordelijk voor jouw boeking.

Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of de bus blijft staan.

Het is mogelijk om alleen de heen- of terugweg mee te reizen, echter is het (doorgaans) niet mogelijk om een enkele reis te boeken. Dit omdat wij een stoel zowel de heen- als terugweg moeten reserveren.

Mocht je de heen- of terugweg niet met ons meereizen, laat dan voor vertrek aan de busleider weten of je de heen- of terugweg niet mee gaat, zodat zij niet voor niets staan te wachten.

Uiterlijk 24 uur voor vertrek ontvang je een e-mail met laatste informatie, hierin staat ook het telefoonnummer van de busleider. Mocht er geen busleider bekend zijn geef het dan door via de klantenservice of laat vrienden het doorgeven aan de chauffeur.

Ik heb een vraag over mijn busreis

Ik heb een vraag over mijn ticket(s)

Nee, je ontvangt GEEN busticket van ons. Controle is op naam middels een passagierslijst. Het kan zijn dat je je moet legitimeren in de bus, dus zorg dat je je te allen tijde kunt legitimeren. Controle wordt uitgevoerd door de chauffeur of busleider. 

Wij sturen uiterlijk 24 uur voor aanvang van het evenement de entreekaarten voor het festival. Dit doen we via de e-mail, check altijd je ongewenste e-mail, spambox of de reclamebox in Gmail als het ticket niet in je inbox zit. LET OP! Tickets kunnen ook buiten kantoortijden worden verstuurd.

Dit doen we via de e-mail, check altijd je ongewenste e-mail, spambox of de reclamebox in Gmail als het ticket niet in je inbox zit. LET OP! Tickets kunnen ook buiten kantoortijden worden verstuurd.

Het kan zijn dat je mobiele telefoon niet alle ontvangen tickets laat zien. Check daarom altijd even met je PC of laptop. Tevens is het ook mogelijk dat je tickets hebt geboekt over meerdere boekingen. Je ontvangt PER BOEKING een e-mail met tickets!!

Wij proberen de tickets uiterlijk 24 uur voor aanvang van het evenement te sturen. Echter kan het altijd voor komen dat er door welke reden dan ook vertraging ontstaat. Het kan dan zo maar zijn dat wij de tickets buiten kantoortijden nog moeten sturen. Geen stress, wij werken regelmatig buiten kantoortijden en doen er alles aan om jouw tickets tijdig te versturen.

Je hoeft tegenwoordig je tickets niet meer te printen, dus die stress kun je vergeten. Heb je 12 uur voor vertrek geen tickets ontvangen (maar wel op tijd betaald), stuur dan een bericht via de klantenservice. LET OP: Tickets moeten wel op tijd zijn betaald (uiterlijk 5 dagen voor het event). Heb je zelf te laat betaald dan moet je nu ook op ons wachten.

Nee, je hoeft tegenwoordig je tickets niet meer uit te printen. Dus denk aan het milieu en laat je ticket scannen vanaf je mobiele telefoon. TIP: Zet de helderheid van je telefoon op maximaal om het scannen sneller te laten verlopen! #NOPRINTSTRESS

Ik heb een vraag over een busreis organiseren

Een busreis organiseren in samenwerking met Eleven Travel biedt veel voordelen. Zo nemen wij veel werk uit handen, denk aan het bijhouden van alle boekingen en betalingen. Tevens regelen we de gewenste bus voor jou op de gewenste tijden en opstapplaatsen. Tevens dragen wij alle (financiële) verantwoordelijkheden rondom de organisatie. Indien nodig proberen we jouw bus aan te vullen.

Het enige dat jij eigenlijk moet doen is de busreis promoten en zoveel mogelijk vrienden en bekenden laten boeken. In ruil hiervoor krijg je een beloning die kan oplopen tot boven de €100,00! Zo verdien je met jouw inzet een gratis busreis, festival en misschien nog wel meer!

Als organisator van de busreis moet je zelf ook altijd een boeking doen en betalen! De beloning die je hebt verdiend volgt na evaluatie van de busreis. Wanneer je zelf geen ticket boekt, wordt er ook geen zitplaats voor jou bezet gehouden. Het is dus heel belangrijk dat je zelf ook even boekt.

Onze beloning is zeer transparant. Als organisator ben je ook de busleider tijdens de reis. Hiervoor krijg je een vaste basis beloning van 3x 11 = €33,00. Tevens zorg je ervoor dat mensen boeken voor jouw busreis. Voor iedere persoon die via jou boekt ontvang jij €1,00. Per 10 personen krijg je nog €1,00 extra. Dit komt neer op €11,00 per 10 personen. Zo kan jouw beloning al snel oplopen van €75,00 tot wel boven de €100,00.

De busreis moet winstgevend zijn om de beloning van €1,00 per persoon uit te keren. Dit betekent een goed gevulde bus. Het is de bedoeling dat jij zelf jouw bus kunt vullen, mocht dit helaas toch niet lukken dan kunnen wij in veel gevallen jouw bus ook aanvullen.

Uiteraard doen we dit altijd in overleg, echter kun je geen eisen stellen als je jouw eigen bus niet gevuld krijgt. Mochten wij jouw bus aanvullen dan gelden voor deze personen niet de beloning van €1,00, aangezien jij deze personen niet hebt verworven.

De beloning kan worden uitgekeerd in cash, maar ook in een gratis busreis en/of een festivalticket. De beloning wordt binnen 10 werkdagen na de busreis uitgekeerd. Voorwaarde is dat je als busleider onze evaluatie hebt ingevuld.

Goede vraag! Bij een busreis organiseren komt natuurlijk wel het een en ander kijken. Gelukkig doen wij voor jou het meeste werk en ondersteun jij ons in de organisatie en promotie.

Allereerst doe je een aanvraag via eleventravel.nl/organiseren, de aanvraag komt bij ons binnen en wij nemen contact met jou op om jouw aanvraag te bespreken. Vervolgens gaan wij de busreis naar jouw wensen op de website zetten. Jij krijgt van ons een persoonlijke pagina. Deze pagina kan je verspreiden via Facebook, Whatsapp, Fax, Twitter, Instagram en per postduif.

Het is aan jou om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen voor jouw busreis boeken. Hoe meer mensen boeken, des te groter wordt ook jouw beloning 😉 Tijdens de organisatie houden we contact over de voortgang via Whatsapp.

Wanneer de busreis gaat beginnen ben jij onze busleider, bij het instappen controleer je iedereen op naam middels de passagierslijst die je van ons krijgt. Jij zorgt ervoor dat de busreis op rolletjes loopt en bent tevens de gangmaker in de bus. Mensen met vragen kunnen bij jou terecht, je draait een leuk muziekje en houdt contact met de chauffeur.

Bij aankomst op het festival vertel je de mensen dat ze alle rotzooi opruimen en hoe laat de bus waar weer vertrekt. Je maakt even een rondje door de bus met de chauffeur en gaat zelf lekker feesten! De terugweg doe je hetzelfde.

De week na de busreis nemen we weer contact met je op om de busreis te evalueren en keren we de verdiende beloning uit 😉

Topper! Je kan een event aanvragen via eleventravel.nl/evenement-aanvragen/

Ja, het is mogelijk om een besloten busreis te organiseren. Je krijgt dan een code waarmee iedereen kan boeken. Dit is alleen mogelijk als je zelf een bus kunt vullen of je bereid bent om extra te betalen. Onze prijzen zijn namelijk gebaseerd op goedgevulde bussen. Je kan tijdens je aanvraag aangeven of je een open of besloten inschrijving wilt hanteren. Bij een goedgevulde bus moet je denken aan 40-50 personen.

Je kan vanaf 20 personen een eigen busreis organiseren. Dit houdt overigens niet in dat je bij 20 personen een bus krijgt voor jouw groep alleen. Onze prijzen zijn namelijk gebaseerd op goedgevulde bussen. Wanneer je met een groep van 20 personen een eigen busreis organiseert en je krijgt en niet gevuld genoeg, dan zullen wij pogen de bus te combineren met een andere groep om zo de bus gezamenlijk te vullen.

Uiteraard doen we dit in overleg en zorgen we ervoor dat de bus geen gekke omwegen gaat maken! Je kan echter geen eisen stellen wanneer je jouw busreis zelf niet gevuld krijgt en wij hierin moeten ondersteunen om de busreis door te kunnen laten gaan. Bij een goedgevulde bus moet je denken aan 40-50 personen.

Dit is afhankelijk van het aantal personen dat er met jou meegaan. Vul jij zelf een bus dan is deze alleen voor jou en jouw vrienden. Kun jij de bus voor de helft vullen dan zullen wij pogen de andere helft aan te vullen met een andere groep. Onze prijzen zijn namelijk gebaseerd op een goedgevulde bus. Uiteraard doen we dit in overleg en zorgen we ervoor dat de bus geen gekke omwegen gaat maken! Weet dus wel dat je met een kleine groep geen eisen kunt stellen als dat niet mogelijk is. Bij een goedgevulde bus moet je denken aan 40-50 personen.

Uiteraard doen we dit in overleg en zorgen we ervoor dat de bus geen gekke omwegen gaat maken! Je kan echter geen eisen stellen wanneer je jouw busreis zelf niet gevuld krijgt en wij hierin moeten ondersteunen om de busreis door te kunnen laten gaan. Bij een goedgevulde bus moet je denken aan 40-50 personen.

Ja, dit kan je helemaal zelf bepalen. Uiteraard moet het wel mogelijk zijn. Als iets niet mogelijk is zullen we jou hierover adviseren. Samen komen we tot de juiste oplossing! Uiteraard kun je meer zelf bepalen als je met een grote groep bent en zelf een bus kunt vullen. Bij een goedgevulde bus moet je denken aan 40-50 personen.

Uiteraard kan je een partybus organiseren. Wij zetten met grote regelmaat een partybus in. Wil je graag een partybus dan is het belangrijk dat je deze ruim op tijd aanvraagt, voor populaire evenementen moet dit zelfs maanden van te voren, houd hier rekening mee.

Houd er ook rekening mee dat je voldoende mensen hebt, voor 20 personen is het lastig om een partybus te regelen, tenzij je wat dieper in de buidel wilt tasten of kan combineren met een andere groep!

Wij hanteren een vuistregel van maximaal 4 opstapplaatsen op de route. In overleg kunnen we natuurlijk uitzonderingen maken, dit alles in overleg met jou! Wij zullen adviseren daar waar nodig.

Houd er ook rekening mee dat je voldoende mensen hebt, voor 20 personen is het lastig om een partybus te regelen, tenzij je wat dieper in de buidel wilt tasten of kan combineren met een andere groep!

Mocht je zelf niet voldoende mensen hebben dan kunnen wij vaak jouw bus aanvullen. Uiteraard is het wel de bedoeling dat jij zelf jouw bus probeert te vullen, maar mocht dit niet lukken proberen wij jou te helpen om samen de bus te vullen! Wij verwachten wel dat je hierin verantwoordelijkheid neemt en je best doet om zoveel mogelijk mensen te laten boeken.

Natuurlijk mag je jouw busreis online promoten, graag zelfs! Het is de bedoeling dat jouw bus zo snel mogelijk gevuld is. Hoe eerder de bus vol zit, des te sneller we de busreis kunnen bevestigen. Natuurlijk is het ook goed voor jouw beloning!

In uitzonderlijke gevallen is het niet mogelijk om direct jouw busreis online te promoten, we zullen dit dan kenbaar maken. Denk hierbij aan pre orders die wij alleen doen voor onze gasten.

Wil je wijziging aanbrengen aan jouw route, neem dan even contact met ons op via de groepsapp of via onze klantenservice. In overleg kijken we of dit mogelijk is.

Wil je wijzigingen aanbrengen aan jouw vertrektijden, neem dan even contact op met jouw contactpersoon. In overleg kijken we of dit mogelijk is. Iedereen uit de bus moet hier namelijk mee akkoord zijn.

LET OP! Het is niet mogelijk om vier dagen voorafgaand aan de busreis de vertrektijden te wijzigen. Dit omdat de vertrektijden dan definitief zijn en het niet meer mogelijk is dit nog te wijzigen. 

Een dag voor aanvang van de busreis (meestal vrijdagmiddag), ontvang je van ons een e-mail met daarin alle documenten. Denk aan de passagierslijst om alle namen te controleren en een ritopdracht met alle gemaakte afspraken, contactgegevens en overige informatie.

Het is vaak mogelijk om je spullen in de bus te laten liggen, echter kunnen we dit helaas niet garanderen. Het kan zo maar zijn dat de bus nog een andere rit moet rijden of dat een andere bus je komt ophalen.

Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of het mogelijk is om je spullen te laten liggen. Je vindt deze informatie in jouw profiel. Het laten liggen van je spullen is altijd op eigen risico, wij zijn niet aansprakelijk voor schade of verlies van of aan eigendommen.

In al onze bussen is het toegestaan om een eigen drankje mee te nemen, met uitzondering van onze partybussen. Hier is eigen drank niet toegestaan. LET OP! Glas is nooit gestaan, neem dus altijd blik of plastic mee. Glas kan dus worden geweigerd tijdens het instappen. Eten is ook toegestaan, echter vermijden we liever chips en dergelijk i.v.m. de rotzooi die het vaak geeft.

Ruim altijd je eigen rommel op, er hangen altijd witte zakjes aan de stoelen, maak hier gebruik van. Zijn deze er niet vraag ze dan even bij de chauffeur.

Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of het mogelijk is om eigen drank mee te nemen. Je vindt deze informatie in jouw profiel.

In een partybus kun je altijd gekoelde drank kopen en is er een ruim drankenarrangement. In de meeste touringcars bieden wij ook drank aan, met name op de langere ritten. Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of het mogelijk is om drank te kopen in de bus. Je vindt deze informatie via jouw profiel. Tevens kun je onderweg altijd onze busleider en/of chauffeur raadplegen.

In de meeste bussen is een toilet aan boord, uitzonderingen daargelaten (denk aan kleine busjes en sommige partybussen). Ook kan het zijn dat op korte ritjes de toiletten gesloten blijven. Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of er een toilet aan boord is. Je vindt deze informatie via jouw profiel.

Het is altijd toegestaan om eigen muziek mee te nemen! Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten op welke manier je muziek kan afspelen (wij streven altijd naar bussen met USB, Bluetooth of AUX). Helaas beschikken niet altijd alle bussen hierover en zal incidenteel een CD of portable speaker de enige optie zijn. Je vindt deze informatie via jouw profiel.

Mocht je de heen- of terugweg niet met ons meereizen, laat dan voor vertrek aan de busleider weten of je de heen- of terugweg niet mee gaat, zodat zij niet voor niets staan te wachten.

Uiterlijk 24 uur voor vertrek ontvang je een e-mail met laatste informatie, hierin staat ook het telefoonnummer van de busleider. Mocht er geen busleider bekend zijn geef het dan door via de klantenservice of laat vrienden het doorgeven aan de chauffeur.

Doorgaans worden onze busreizen uitgevoerd met een touringcar. Dit zijn comfortabele bussen met toilet en een bagageruim. Uiteraard kan je in een touringcar muziek afspelen en een lekker drankje nuttigen.

Wanneer je als groep een eigen busreis organiseert is het ook mogelijk om een échte partybus te kiezen. Een partybus beschikt altijd over een professionele geluidsinstallatie met uiteraard harder geluid dan een standaard bus. Vaak ook sfeerverlichting en/of lasers, mogelijkheden om een DJ setup te installeren en een ruime drankvoorraad voor de verkoop.

Wil je graag een partybus? Organiseer dan een eigen busreis met jouw groep (vanaf 35 personen) of kijk op de website of je voor een georganiseerde partybus kunt boeken.

Bij georganiseerde busreizen kun je altijd een voorlopige route inzien. De definitieve route wordt doorgaans 48 uur voor vertrek bekend gemaakt. Hierover krijg je als hoofdboeker bericht. Je kan de informatie ook volgen via de website en jouw profiel.

Heb je een losse opstapplaats geboekt, dan word je uiteindelijk ook ingedeeld in een busroute welke uiterlijk 48 uur voor aanvang bekend wordt gemaakt. Ook hierover krijgt iedere hoofdboeker bericht en kun je dit volgen via jouw profiel op onze website.

Wil je graag een partybus? Organiseer dan een eigen busreis met jouw groep (vanaf 35 personen) of kijk op de website of je voor een georganiseerde partybus kunt boeken.

Wij presenteren 48 uur voor vertrek de definitieve route en vertrektijden. Je wordt hierover geïnformeerd via e-mail, tevens kun je deze informatie vinden via jouw profiel op de website. Raadpleeg altijd vlak voor vertrek de laatste reis informatie, het kan incidenteel voor komen dat er nog iets wijzigt. Urgente wijzigingen worden indien mogelijk ook nog persoonlijk doorgestuurd.

Het is bij wet niet toegestaan om te roken in onze bussen. Het overtreden van deze regel kan leiden tot directe verwijdering uit de bus door chauffeur en/of busleider. Eventuele schade wordt op de overtreder verhaald. Op de meeste ritten is altijd een pauze waar ook voor de rokers ruimte is om te roken. Op korte ritten is een pauze niet nodig, wacht even tot je op locatie bent.

Het kan altijd voor komen dat we uit noodzaak een route en of vertrektijden moeten wijzigen. We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met ieders wensen. Raadpleeg altijd voor vertrek de laatste reis informatie om op de hoogte te zijn van actuele routes en tijden! Je vindt deze informatie via jouw profiel op de website.

Wij streven ernaar om de busreis altijd door te laten gaan. Helaas zijn wij wel gebonden aan voldoende boekingen. Wij kunnen bijvoorbeeld geen bus laten rijden voor 7 personen, tegen de prijs die wij aanbieden op onze website. Onze vraagprijs is namelijk afgestemd op een goed gevulde bus. Helaas weten we dat veel bezoekers pas laat een boeking plaatsen. Een busreis die drie weken van te voren op 7 personen staat kan een week later vol zijn!

Mochten er echt te weinig boekingen zijn dan doen we uiteraard altijd ons best om toch vervoer mogelijk te maken. Zo proberen wij altijd een alternatief aan te bieden in de vorm van een andere opstapplaats, kleiner busje, bijbetaling enzovoorts. Natuurlijk doen we dit in overleg. Mocht er echt geen geschikte optie zijn, dan krijg je natuurlijk je geld terug.

Dan mis je de bus en moet je iets anders regelen! Wij zijn niet verantwoordelijk voor jouw te laat komen. Mis je de bus omdat je te laat bent, om welke reden dan ook, dan is dat helaas jouw eigen probleem. Wij kunnen ons geen vertraging permitteren omdat jij te laat komt. Mocht een buschauffeur of busleider toch op jou willen wachten en hier komen extra kosten uit naar voren, dan zijn deze voor jouw rekening. Extra wachttijd kost namelijk geld! Er kunnen nooit rechten ontleend worden aan afspraken met busleiders of chauffeurs, die niet door ons zijn goedgekeurd.

Mochten er echt te weinig boekingen zijn dan doen we uiteraard altijd ons best om toch vervoer mogelijk te maken. Zo proberen wij altijd een alternatief aan te bieden in de vorm van een andere opstapplaats, kleiner busje, bijbetaling enzovoorts. Natuurlijk doen we dit in overleg. Mocht er echt geen geschikte optie zijn, dan krijg je natuurlijk je geld terug.

Winkelwagen

Geen busreizen
Bustickets toegevoegd aan winkelwagen